نحوه نهگداری و شارژ انگشتر فیروزه اصل نیشابور
نوشته شده توسط : نقره جات

با دقت به خاصیت ها گوهر فیروزه باید در نگهداری و محافظت از انگشتر نقره مردانه و زنانه فیروزه  خیلی حساس بود و دقت اجباری را داشت چرا که همان سنگ چنانچه در معرض نور گردیدید و یا حرارت زیاد قرار بگیرد رنگ اصلی خویش را از دست میدهد و میسر هست به تدریج به رنگ سبز تغییر کند و همان جزء خاصیت ها نانگشتر نقره مردانه و زنانه فیروزه  هست. همان نگین چنانچه در معرض مواد شیمیایی قرار بگیرد زخم دیده و سست می گردد و بقیه به مناسبی نخست فواید گوهر فیروزه اصل و سالم را ندارد. برای به کار گیری از خاصیت ها گوهر فیروزه بایستی مواد شیمیایی و مخصوصا مواد چرب و روغنی را از آن دور نگهدارید.
یک ویژگی انگشتر نقره مردانه و زنانه فیروزه شرف آنلاین همان میباشد که وجود نیروهای منحصر به شخص و مغناطیسی در همین نگین سبب هوشیار گشتن و فعال گردیدن نیروهای داخلی آدمیزاد گردیده و احساس اعتماد به نفس را در فرد قوت می محدودهد.



دفع کابوس های شبانه ویژگی انگشتر نقره مردانه و زنانه فیروزه :
از فواید انگشتر فیروزه همان می باشد که افراد را در مقابل خواب های پریشان و کابوس های کسل نماینده حفظ می نماید و کلا امواج منفی و مضر را از ما دور می سازد.
در بعضی منابع گفته گشته وقتی رنگ همین گوهر به سوی سبز گشتن می رود ادله آن از دست رفتن آب طبیعی جانور در همان نگین به ادله گرما مانند نور خورشید میباشد بطوری که حتی گوهر فیروزه مرغوب هم در حرارت بالاتر از 250C رنگ آن به سبز کدر تبدیل خواهد گشتهمین سنگ خیلی حساس در برابر آلودگی میباشد. از بقیه موارد تغییر رنگ مقدور می باشد به عامل تماس با مواد شیمیایی از جمله آرایشی خانم ها و یا مواد چربی ایجاد گردد. پس در هنگام شستشوی دست با آب کلر دار یا صابون برتر می باشد خاتم خویش را از انگشت خویش بیرون آورید.


گوهر انگشتر نقره مردانه و زنانه فیروزه ر بسیار در برابر خراش جراحت پذیر هست. زیاد نگه داشتن همین نگین در آب علت کمرنگ گشتن آن می گردد. برتر میباشد یک بار در ماه انرژی آن را با به کار گیری از قرار دادن آن در یک کاسه از سنگهای حدید یا هماتیت بی آب تخلیه نموده و طی شب در میان نگین های کریستال (کوارتز شفاف) آن را به دور از نور آفتاب شارژ نمایید.
همین نگین را با رگه های سیاه “فیروزه تارعنکبوتی ” (Spiderweb Turquoise) نامیده می گردد. در موارد نادر که رگه های آن طلایی میباشد خیلی با قیمت تر می باشند. رنگ های سبز آبی کمرنگ و سبز آبی از قیمت اندکی برخوردار میباشدند. همان رنگ ها به باعث وجود کم یا زیاد بودن عناصری مانند مس و آهن هست.





:: بازدید از این مطلب : 353
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: